24. nov 2022 kl. 16:00 20:00

Aftenåbent

Kom og få en hyggelig oplevelse med Gådejagt og God Tapas. Løs det spændende mysterium på museet sammen og afslut aftenen i caféen med en god omgang tapas og vin.

Som en del af Elsinore Evenings holder museet åbent hver torsdag aften til kl. 20.00 fra d. 6. oktober til og med den 15. december 2022.

Billetter kan både købes i indgangen og online. Hvis du ønsker at spise med, anbefales det at bestille på forhånd. Online billetsalg: https://tekniskmuseum.billet.dk/

Elsinore Evenings er en fantastisk måde at opleve at opleve Helsingør på, når du har fri. Programmet er spækket med oplevelser, der er skræddersyet til en hyggelig aften ude med venner eller veninder. Det er helt særlige oplevelser ofte krydret med god mad, et glas vin og de perfekte rammer, der får dig til at sænke skuldrene og få hverdagen lidt på afstand. Det er kulturinstitutionerne i Helsingør der i samarbejde står bag Elsinore Evenings – og vi håber at I vil nyde godt af alle tilbuddene.

Fabriksvej 25
Helsingør, 3000 Danmark