
Udskoling

Gamer
7. klasse
Hvad vil det sige at være gamer? Det undersøger vi sammen med eleverne i dette forløb.

Newton i rummet
7.-10. klasse
Kom med ud i rummet med Newton og Andreas Mogensen.

Ørsted og elektromagnetisme
7.-10. klasse
Giv dine elever en dag med Ørsted og elektromagnetisme.

Smartphonen og digitale kompetencer
7.-10. klasse
Hvad er digitale kompetencer? Hvilke digitale fodspor efterlader jeg mig på nettet? Hvordan indgår jeg i digitale fællesskaber på en måde, som skaber trygge rammer for mig selv og andre?

Opfindelser – skabertrang og drømme
7. – 10. klasse
Giv dine elever en dag i innovationens tegn.

Solcellebiler
7. – 9. klasse
Design et køretøj med solceller.
Åbningstider
Tirsdag-søndag 10.00-16.00
Det er gratis for skoler at besøge museet. Hvis I ønsker at booke et undervisningsforløb, kan I se prisen under det enkelte forløb.
Praktisk Information
Find informationer om det praktiske, som spisepladser, samt reglementet for adfærd på museet
Om undervisningen
Her kan du læse om vores vision med undervisningen