3. dec 2022 kl. 12:00 15:00

Meet-up med Niki Topgaard og Simon Flamesman1

Har du set Piloterne? Så kender du både Niki og Simon – og nok også den tredje store stjerne i filmene, nemlig museets Caravelle fly, hvor mange af scenerne er optaget. Nu har du mulighed for at møde dem alle her på museet, hvor Niki og Simon vil give autografer og du kan få taget et billede med dem.

Meet-up vil foregå lørdag den 3. december fra kl. 12 til 15 Entré til museet er den normale på 110 kr. for voksne, og gratis for alle under 18 år. Bemærk dog at børn under 12 år skal være ifølge med en voksen, når de er inde på museet.

Meet-up vil foregå foran det store Caravelle fly, og selvom det er indenfor, er det vigtigt at huske det varme vintertøj, da der er koldt på museet.

Museet vil være åbent fra kl. 10 til 16, og museets café vil sørge for julehyggen med æbleskiver og pebernødder.

Fabriksvej 25
Helsingør, 3000 Danmark